ELSA AND ROSE SWIMWEAR

Hello, everyone! The summer is around the corner and what is connected to that season? Sun, sea, fun and swimwear. It's been a while since I've discovered the amazing brand Elsa And Rose (before it was To Die For) that offers collections of swimwear which are a perfect mix of cute and sexy. I think everyone can find a piece that will catch their interest (I've at least two for myself haha).

And I am more than excited to tell you that I've teamed up with this Swedish brand. We're now offering 15% off on any of their swimsuits. Just use the code SUZSNGUYEN15 at checkout to get your discount. The code is only available or non-sale items and will be valid for only one month!

I am so excited for this collaboration so don't hesitate a minute and check their site. And if you are going to fall in love with any of their bikinis, now you can have a price reduction. Here are some of my personal favourites.

XXX

Zdravím všechny! Léto nám už klepe na dveře a co je spojené s tímto ročním obdobím? Slunce, moře, zábava a plavky! Už je to nějaký ten pátek co jsem narazila na úžasnou značku Elsa And Rose (dříve se jmenovala To Die For), která nabízí kolekci plavek, které jsou dokonalou směsicí roztomilosti a svůdnosti. V jejich nabídce si najde svého oblíbence snad každý (já sama jich tam mám více než dva haha).

A já jsem více než nadšená, že vám můžu konečně prozradit, že mi bylo poštěstěno a ve spolupráci s touto švédskou značkou jsem vám zařídila 15% slevu na nákup! Stačí, když při platbě zadáte kód SUZSNGUYEN15 a bude vám odečtena sleva. Sleva se netýká už zlevněného zboží a kód je platný jen jeden měsíc!

Netušíte, jak moc jsem ráda, že vám mohu něco takového poskytnout, takže šup šup, zkoukněte jejich nabídku a pokud vás nějaký ten kousek zaujme, sleva se nakonec vždycky šikne. Zde jsou některé z kousků, které padly do oka mně.












Do you like any bikini? x Suzs


XXX

Zalíbil se vám nějaký kousek? x Suzs

Share:

0 comments